نو آواز بیوگرافی آرون افشار - نو آواز

آرون افشار یکی از جوان‌ترین خواننده‌ها، آهنگسازها و نوازنده‌های ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. سبک منحصر به فرد او و صدای گیرایش در شهرت  او تاثیر بسزایی داشته است. در ادامه بیوگرافی آرون افشار را برای شما آماده کرده ایم.

وحید افشار، ملقب به آرون افشار خواننده جوان ایرانی است که در سبک پاپ فعالیت دارد. او متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ است و زادگاه او، شهر شاندیز مشهد است. پدر آرون، حبیب افشار نام دارد که یکی از خواننده‌ها و نوازنده‌های موسیقی کشور به شمار می‌رود. آرون از جمله جوان‌ترین خواننده‌های ایرانی می‌باشد که در سبک پاپ فعالیت می‌کند و طرفداران بسیاری نیز دارد. او یک برادر کوچک تر به نام عارف نیز دارد که متولد سال ۱۳۹۰ می‌باشد. برادر آرون همانند او مسیر موسیقی را آغاز کرده است و به نواختن ساز می‌پردازد.

او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و ساز تخصصی او گیتار است. او از ۷ سالگی موسیقی را به اصرار پدرش آغاز کرد و در مجالس و مهمانی‌ها در کنار پدر خود به اجرا می‌پرداخت. پس از گذشت مدتی، او به نواختن ساز گیتار علاقه مند شد و شروع به یادگیری این ساز کرد. در کنار گیتار، او به نوازندگی ساز پیانو نیز مسلط است و در بسیاری از آهنگ‌های خود از پیانو نیز استفاده کرده. نکته جالب در مورد آهنگ‌های او این است که آهنگسازی اکثر کارهای او بر عهده خود او می‌باشد.

معین راهبر با بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور همکاری داشته و آرون نیز کار خود را همکاری با او آغاز کرده است. معین راهبر مدیر برنامه آرون افشار به شمار می‌رود و او حضور معین افشار را در پیشرفت کاری اش بسیار موثر دانسته است.

در سال ۹۶، فعالیت حرفه ای آرون توسط معین راهبر کشف شد. معین راهبر که مدیر موسسه موسیقی فروهر می‌باشد، نقش بسزایی در موفقیت آرون داشته است. رابطه آن‌ها در این سال‌ها بسیار صمیمانه است تا جایی که آن‌ها یکدیگر را برادر هم می‌دانند.

آهنگ “جانم باش”

جانم باش را می‌توان اولین آهنگ آرون افشار دانست که در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. این ترانه از زمان انتشار، نظر بسیاری از دوستداران موسیقی را به خود جلب کرد و بسیاری از افراد با این آهنگ، با استعداد آرون افشار آشنا شدند. بسیاری از افراد همچنان او را با این آهنگ می‌شناسند و می‌توان گفت که این آهنگ از مشهورترین آهنگ‌های او به شمار می‌رود. او همچنین در صفحه اینستاگرام خود از طرفداران خود بابت حمایتشان از آهنگ “جانم باش” تشکر کرد و از آن‌ها خواست تا با این آهنگ برایش دابسمش تولید کرده و بفرستند.

فعالیت های رسانه ای افشار

این خواننده خوش صدا به خاطر استعداد بسیار خوبش و همچنین صدای بسیار دلنشینی که دارد، به سرعت در رسانه‌های اجتماعی حاضر شد و این موضوع نیز در در شهرت او بی تاثیر نیست. او برای اولین بار در سال ۹۸ در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان حضور پیدا کرد و اولین مصاحبه تلویزیونی خود را در این برنامه انجام داد. او در آن برنامه آهنگ “جانم باش” را نیز اجرا کرد که باعث لذت بردن تماشاگران این برنامه شد. همچنین او در این برنامه از طرفداران خود بابت حمایت او تشکر کرد.

اجرای بسیار زیبای او در این برنامه به نوعی توانایی‌های او در عرصه خوانندگی را نشان داد. یک سال پس از حضور افشار در برنامه خندوانه، مهران مدیری آرون را به برنامه دورهمی دعوت کرد. او حضور در این برنامه را پذیرفت و مصاحبه او با مهران مدیری مورد استقبال مردم قرار گرفت. نکته جالبی که در مورد او وجود دارد این است که آرون افشار خود طرفداران بهنام بانی و بابک جهانبخش است و کارهای آن‌ها را به عنوان طرفدار دنبال می‌کند.

علایق آرون افشار

او در برنامه دورهمی در مورد علایق خود صحبت کرد و گفت اگر خواننده نمی‌شد به سراغ فوتبال می‌رفت. هنگامی که از او در مورد طرفداری استقلال و پرسپولیس سوال شد او گفت برایش این دو تیم تفاوتی ندارند و به طور کلی از دیدن و بازی کردن فوتبال لذت می‌برد. او علاوه بر فوتبال به عرصه بازیگری نیز علاقه دارد و در این برنامه گفت که به زودی به عنوان بازیگر در یک فیلم ایفای نقش می‌کند. او همچنین خبر از نوشتن داستانی مهیج از زندگیش با کمک دوستانش داد.

دلیل محبوبیت او چیست؟

از عواملی که باعث شده تا آرون افشار به محبوبیت دست پیدا کند، می‌توانیم به صدای گیرا و دلنشین او اشاره کنیم. همچنین سبک خاص او باعث شده تا طرفداران او همواره از آهنگ‌های او لذت ببرند. البته ناگفته نماند که یکی از افرادی که تاثیر زیادی در محبوبیت آرون افشار داشته، معین راهبر بوده است. همچنین اهالی موسیقی، آرون افشار را خواننده ای مودب می‌دانند و می‌گویند که او با همه با احترام برخورد می‌کند.

آهنگ های آرون افشار

در کنار آهنگ مشهور “جانم باش”، آرون افشار آهنگ‌های دیگری نیز منتشر کرده است که به شرح زیر می‌باشد:

  • طبیب ماهر
  • خط و نشان
  • ترکم کردی
  • چال گونه
  • دلشوره
  • یار جونی
  • گیسو پریشان
  • مادر
  • عاشق کش
  • پناه عاشقان و …

کنسرت های آرون افشار

آرون افشار اولین کنسرت خود را با حمایت موسسه موسیقی فروهر با اجرای ۱۵ عدد ترانه برای طرفداران خود در تاریخ ۲۸ دی ۹۸ در سالن همایشات برج میلاد با حضور تعدادی از سلبریتی‌ها اجرا کرد. وی پس از این کنسرت، به جشنواره ۳۵ ام فیلم فجر نیز دعوت شد و آهنگ گیسو پریشان را در این مراسم اجرا کرد. آرون سپس در شهرهای بسیاری مانند کیش، شیراز، رشت و تبریز کنسرت‌هایی را برگذار کرد که با استقبال طرفداران او روبرو شد.

مقاله پیشنهادی: بیوگرافی سیروان خسروی

در این مقاله به بیوگرافی آرون افشار پرداختیم. اگر بیوگرافی خواننده مورد علاقه خود را در مجله نو آواز پیدا نکردید، نام آن را در کامنت به ما بگویید تا بیوگرافی آن را برای شما عزیزان قرار دهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : بیوگرافی تاريخ : 11 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها