نو آواز بهترین میکروفون های یقه ای برای تولید محتوا - نو آواز

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

بسیاری از افرادی که می‌خواهند به تولید محتوا بپردازند و در یوتیوب و دیگر وبسایت‌های مشابه فعالیت کنند، از میکروفون‌های مختلفی برای ضبط صدای خود استفاده می‌کنند که در میان آن‌ها، می‌توانیم به میکروفون‌های یقه ای نیز اشاره کنیم. نکته ای که باید در مورد میکروفون های یقه ای در نظر داشته باشید این است که این میکروفون‌ها با استفاده از کپسول‌های خاصی طراحی و ساخته می‌شوند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، به صدای بسیار خاص و منحصر به فردی در تولید محتوا دست پیدا کنید.

عموما برای ساخت این میکروفون‌ها، از کپسول‌های کاندنسر استفاده می‌شود که همین نکته باعث می‌شود تا افراد بتوانند صدایی حرفه‌ای و با کیفیت را از این میکروفون‌ها به دست آورند. همچنین الگوی قطبی ای که عموما برای این نوع از میکروفون‌ها ساخته می‌شود، الگوی قطبی Omni Directional است که صدا را از تمام زوایا دریافت می‌کند و می‌توانید صدایی حرفه‌ای را از این طریق در اختیار داشته باشید.

در ادامه این مقاله، بهترین میکروفون های یقه ای موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای تولید محتوا مختلف استفاده کنید. در ادامه با نو آواز همراه باشید.

میکروفون Rode SmartLav+

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا

در میان برندهای مختلفی که به تولید میکروفون‌های یقه ای می‌پردازند، شرکت Rode یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های دنیاست که با تولید محصولات با کیفیت و حرفه‌ای، این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا بتوانند به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنند.

میکروفون SmartLav+ یک میکروفون با اتصال ۳.۵ میلی متری است که می‌توانید آن را به انواع دستگاه‌های موبایل متصل کنید. همچنین بازه فرکانسی این میکروفون برابر با ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز است که در نوع خود عدد فوق العاده ای به شمار می‌رود.

میکروفون SYNCO P1L

میکروفون SYNCO P1L

یکی دیگر از میکروفون‌های یقه ای که می‌توانید برای تولید محتوا تهیه کنید، میکروفون P1L است که به شکل وایرلس ساخته شده است و می‌توانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. طراحی این محصول بسیار مدرن و حرفه‌ای است که برای تولید محتوای ویدئویی، یک گزینه فوق العاده به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با استفاده از این محصول ۵ ساعت به ضبط صدا بپردازید و سوژه‌های مختلف را ضبط کنید. اگر به دنبال خرید یک میکروفون یقه ای وایرلس هستید، این محصول می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

میکروفون Sony ECM77B

میکروفون Sony ECM77B

بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تولید این میکروفون‌‌ها فعالیت می‌کنند، شرکت‌هایی هستند که از بهترین متریال ممکن برای تولید میکروفون‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت سونی است که میکروفون ECM77B توسط این شرکت به بازار عرضه شده است.

این محصول یکی از حرفه‌ای‌ترین میکروفون‌های یقه ای موجود در بازار است و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کیفیت صدایی که برای این محصول در نظر گرفته شده در یک کلام فوق العاده است و می‌توانید صدای بسیار خوبی را از آن به دست آورید.

میکروفون BOYA M۱

میکروفون BOYA M1

در میان میکروفون‌هایی که قیمت مناسب‌تری دارند، شرکت BOYA یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های دنیا به شمار می‌رود که محصولات آن توسط بسیاری از تولید کنندگان محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید از این میکروفون صدای بسیار حرفه‌ای را به دست آورید و در شرایط مختلف، سوژه‌های متعددی را ضبط کنید.

کلیپسی که برای این میکروفون در نظر گرفته شده است، به گونه ای است که می‌توانید به راحتی آن را به لباس خود متصل کرده و به این ترتیب صدای خود را ضبط کرده و در محتوای خود استفاده کنید.

میکروفون Shure SM۹۳

میکروفون Shure SM93

میکروفون Sm93، یکی از پرفروش‌ترین میکروفون‌های شرکت Shure است که به شکل یک میکروفون یقه ای به بازار عرضه شده است و می‌توانید صداهای مختلف را با نهایت کیفیت از آن دریافت کنید. این محصول بازه فرکانسی ای برابر با بازه ۸۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از سوئیچ High Pass Filter ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است، صدای محیط اطراف را به دست آورید. پری امپی که به همراه این محصول به شما تقدیم می‌شود را می‌توانید به راحتی به لباس خود متصل کنید.

میکروفون Sennheiser ME 2-II

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا Sennheiser ME 2-II

در میان برندهای مختلفی که به تولید میکروفون‌های یقه ای می‌پردازند، شرکت سنهایزر را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا در نظر بگیریم. میکروفون ME 2-II این شرکت، یک میکروفون ساده و بسیار با کیفیت است که از دید بسیاری از تولید کنندگان محتوا، یکی از بهترین میکروفون‌های دنیا برای ضبط صدا به شمار می‌رود.

نکته ای که باید در مورد این میکروفون در نظر داشته باشید، SPL بسیار بالایی است که برای آن در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود تا هنگام ضبط، صدای شما دچار دیستورشن نشود.

میکروفون Shure MVL

میکروفون یقه ای برای تولید محتوا Shure MVL

یکی دیگر از میکروفون‌های پرفروش شرکت Shure، میکروفون MVL است که قیمت بسیار مناسبی دارد و می‌توانید برای تولید محتواهای مختلف از آن استفاده کنید. کپسولی که برای این محصول در نظر گرفته شده یکی از حرفه‌ای‌ترین کپسول‌های شرکت Shure است و صدای بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

الگوی قطبی ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است، الگوی قطبی Omnidirectional است که صدایی بسیار دقیق و واضح را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین ماکزیمم SPL ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است، باعث شده تا بتوانید صداهایی با بلندی بسیار زیاد را نیز ضبط کرده، بدون آن که ذره ای دیستورشن در صدا احساس کنید. به همراه این محصول یک ویند شیلد نیز به شما تقدیم می‌شود که می‌توانید آن را بر روی کپسول این محصول قرار داده و به این ترتیب، صدایی حرفه‌ای را به دست آورید.

مطلب پیشنهادی : بهترین میکروفون‌ها برای ضبط صدای پیانو

سخن پایانی

در این مقاله، میکروفون های یقه ای محبوب در سال ۲۰۲۳ را برای شما جمع آوری کردیم که با خرید آن‌ها می‌توانید کیفیت صدای بسیار خوبی را در هنگام تولید محتوا در اختیار داشته باشید. با خرید هر کدام از این میکروفون‌ها، می‌توانید صدایی بی نظیر و بسیار با کیفیت را در اختیار داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : راهنمای خرید تاريخ : 21 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها